SEO για Eshops / Ecommerce

SEO για Eshops / E-commerce SEO: Bγείτε στην πρώτη σελίδα της Google με το eshop σας!

SEO για eshop? Ως εξειδικευμένοι εξωτερικοί συνεργάτες μεγαλομεσαίων εταιρειών, Seo expert και διαχειριστές προώθησης ιστοσελίδων στο Google καθώς και βελτιστοποίησης ιστοσελίδων μπορούμε να σας διαβεβαιώσουμε ότι για να καταφέρουμε το eshop μας να βρίσκεται στα πρώτα αποτελέσματα σε όρους αναζήτησης στο google η διαδικασία πoυ πρέπει να ακολουθήσουμε είναι παρόμοια με το κάνουμε rank ένα άλλου τύπου site. Παρόμοια αλλά όχι ακριβώς ίδια. Το eshop έχει τις ιδιαιτερότητές του.

Είναι δύσκολο και ίσως λίγο άστοχο να αναπτύξουμε τα πάντα για την διαδικασία του SEO για eshops για αυτό θα προσπαθήσουμε να είμαστε περιεκτικοί αλλά κατανοητοί στο γιατί και το πως.

(Αν δεν γνωρίζετε περί SEO διαβάστε πρώτα τον οδηγό τι είναι SEO)

Ποια είναι τα οφέλη του SEO για Eshops?

  • Οργανική επισκεψιμότητα (η οποία είναι ποιοτικότερη από άλλες μορφές επισκεψιμότητας όπως facebook ads)
  • Ισχυροποίηση brand
  • Αύξηση πωλήσεων (εισροή περισσότερων υποψήφιων πελατών υψηλότερης αγοραστικής ποιότητας)
  • Υψηλότερης ποιότητας Leads
  • Συνολικά θετικότερο συσσωρευτικό αποτέλεσμα
  • Long-Term ROI

Γιατί ενδείκνυται το SEO για Eshops?

  • Το καλό περιεχόμενο αρέσει στην google
  • Τα eshops έχουν :
    • Πολλές σελίδες
    • Ενεργή ζήτηση
    • Συχνές αλλαγές

Τι απαιτείται για να γίνει SEO σε Eshop

  • Keyword research (έρευνα για όρους αναζήτησης)
  • Site audit
  • On-page SEO (ενέργειες για να γίνει το eshop πιο φιλικό ως προς την google)
  • Off-page SEO

On-Page SEO σε E-Shops

  • Τεχνικά στοιχεία
    • Πλατφόρμα: σε τι πλατφόρμα είναι φτιαγμένο το eshop? WordPress, Opencart, Magento, Pretashop κ.λ.π.
    • Ταχύτητα φόρτωσης (είναι χαρακτηριστικό ότι το 53% των χρηστών αποχωρεί στα πρώτα 3 δευτερόλεπτα καθυστέρησης)
    • Responsive / Mobile friendliness
    • Https
    • Σωστά Meta titles
    • Σωστά Meta descriptions
    • Canonical (με την χρήση του θα αποφύγετε το duplicate content και θα γίνει rank η σωστή σελίδα)
    • Alt tags
    • Noindex, Nofollow
  • Περιεχόμενο (μοναδικότητα, πρωτοτυπία, συνάφεια, ποιότητα, όγκος του περιεχομένου)
  • User Signals (η συμπεριφορά των χρηστών/επισκεπτών του eshop. Για παράδειγμα το bounce rate, ο μέσος χρόνος παραμονής στο eshop)

Off-Page SEO για E-Shops

Αποτελείται από όλες τις ενέργειες που μπορούν να γίνουν προκειμένου να ανεβούμε στην κατάταξη της google, όμως έξω από αυτό.

To off-page Se προσφέρει στο ecommerce:

  • υψηλότερη κατάταξη στα οργανικά αποτελέσματα
  • αύξηση της επισκεψιμότητας του eshop
  • χτίσιμο του brand
  • αύξηση του domain authority

Περιλαμβάνει:

  • Backlinks (link building)
  • Deep linking
  • Social Signals
  • Implied Links
  • Brand Mentions

Αν επιθυμείτε να μελετήσουμε το eshop σας και να δούμε μαζί τι μπορεί να γίνει για να "ανεβείτε" ψηλά στα οργανικά αποτελέσματα μην διστάσετε να συμπληρώσετε τη φόρμα επικοινωνίας και θα έρθουμε σε επαφή μαζί σας.