SEO και ενοικίαση σκαφών

Στις μέρες μας σχεδόν τα πάντα γίνονται ηλεκτρονικά (από το διαδίκτυο) και ο τομέας του yachting δεν αποτελεί εξαίρεση. Πολλές εταιρείες ενοικιάσεως σκαφών αρχίζουν να αντιλαμβάνονται ότι η υψηλή θέση στις μηχανές αναζήτησης σημαίνει και περισσότερους εν δυνάμει πελάτες.
Ακόμα ακόμα η σωστή οριοθέτηση των όρων στους οποίους θέλουμε να έχουμε υψηλή θέση στις μηχανές αναζήτησης.
Για παράδειγμα αν ψάξει κάποιος yacht charter in Greece θα έχει διαφορετικά αποτελέσματα από το να ψάξει yachting ή yacht charter in Santorini.

Πως, λοιπόν, η google (μιας και είναι η μηχανή αναζητήσης που έχει το μεγαλύτερο μερίδιο) κατατάσσει τις ιστοσελίδες ανάλογα με τους όρους αναζήτησης? Εδώ ισχύει ότι ισχύει για κάθε ερώτημα.
Ο αλγόριθμος της google έχει παραπάνω από 200 σηματικά ranking signals για να κατατάσσει τις σελίδες. Έχει μικροαλλαγές καθημερινά και τουλάχιστον 2 φορές το χρόνο ριζική αλλαγή.
Αυτό σημαίνει ότι κανείς δεν μπορεί να εγγυηθεί το πρώτο αποτέλεσμα και αν το κάνει δεν λέει αλήθεια. Αν, όμως, ακουλουθηθούν τα σωστά και αποδεδειγμένα βήματα τότε σίγουρα υπάρχει αποτέλεσμα. Είναι πιθανή και η πρώτη θέση, απλά δεν είναι εγγυημένη. Η πολύ υψηλή θέση, όμως, είναι εγγυημένη.

Τι πρέπει λοιπόν να κάνουμε?

Αν δεν γνωρίζετε περί SEO διαβάστε τον οδηγό τι είναι το SEO. Εκεί θα δείτε ότι πρώτος κανόνας είναι το on-page SEO.
Φροντίζουμε το site μας να μην έχει λάθη και να ακολουθεί τους κανόνες του SEO (τίτλους, περιγραφές, headers).
Αφού αυτό ολοκληρωθεί προχωράμε στο off-page. Πρέπει να γίνει αντιληπτό ότι το off-page SEO είναι βοηθητικό σε ένα καλό onpage SEO.

Πρέπει οι εταιρείες ενοικιάσεως σκαφών να επενδύσουν στο SEO?

Πρέπει οι εταιρείες ενοικιάσεως σκαφών να επενδύσουν στο SEO

1. Το SEO είναι ένας σημαντικός παράγοντας του marketing. Αποτελεί έναν ακομα τρόπο για να κάνετε marketing. Μάλιστα το θετικό είναι ότι μπορείτε να εκτιμήσετε τα αποτελέσματά του σε πραγματικό χρόνο. Ότι βλέπετε αυτό παίρνετε.
Υπάρχουν τρόποι να δείτε τα keywords σας, την στρατηγική σας και φυσικά την κατάταξή σας (ranking). Το ερώτημα δεν είναι αν θα επενδύσετε στο SEO, αλλά πόσο.

2. Το SEO είναι αέναη διαδικασία. Το να βελτιστοποιήσεις την ιστοσελίδα σου για τις μηχανές αναζήτησης δεν είναι δουλειά μιας μέρας. Είναι χρονοβόρα διαδικασία, αλλά θα σας δώσει αυτό που θέλετε καλύτερη θέση στην google, περισσότερες επισκέψεις στο site και πελάτες.

Συνδέστε το google analytics με την στρατηγική στο SEO σας και θα δείτε τρομερά αποτελέσματα. Αν γίνει σωστά και μπείτε στην πρώτη τριάδα αποστελεσμάτων θα εκπλαγείτε με την κίνηση που θα δεχθεί το site σας.

3. Το SEO δεν είναι ποτέ ακριβό. Πολλές φορές το SEO φαντάζει ακριβό ή πρέπει να βάλουμε βαθιά το χέρι στην τσέπη. Πως ξέρετε ότι δίνετε πολλά για SEO?
Ποτέ δεν πρέπει να επενδύετε τα πάντα μόνο σε ένα marketing κανάλι. Το SEO αποτελεί ένα μέρος της marketing στρατηγικής σας. Εξάλλου είναι επένδυση σε βάθος χρόνου. Βρείτε κάποιον που να εμπιστεύεστε και αντέχει το budget σας.

4. Το SEO βοηθά πελάτες να βρουν το site σας. Ε αυτό είναι προφανές. Και αυτό είναι το μαγικό με το SEO. Πραγματικοί άνθρωποι θα βρουν το site σας. Θα δουν τις προσφορές σας και θα έρθουν σε επαφή μαζί σας.

5. Το SEO μειώνει τις προμήθειες και του marketing. Πληρώνετε προμήθεια σε travel agencies και απλά λέτε "Έτσι λειτουργεί η αγορά". Συγγνώμη αλλά δεν λειτουργεί έτσι ακριβώς, αυτή είναι η μία όψη του νομίσματος. Το καλό SEO μειώνει τις προμήθειες και δεν χρειάζεται να πληρώνετε πια τόσα ακόμα και σε διαφημίσεις στο Facebook ή στα Google Ads.
Μπορείτε να κλείσετε πελάτες ΧΩΡΙΣ προμήθεια!

6.Το SEO είναι long-term στρατηγική. Όπως οι καλές μετοχές αργούν να αποδόσουν αλλά αποδίδουν έτσι και το καλό SEO. Έχει πολύ καλύτερα αποτελέσματα από το PPC και με διάρκεια.

Αν έχετε κάποια ερώτηση σχετικά με το SEO ή ακόμα ακόμα αν θέλετε να επωφεληθείτε από την προσφορά του free basic SEO audit μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας. Θα χαρούμε πολύ!